tornar

                Tres ors, una plata i tres bronzes guanyen els olesans a Montjuic al torneig de futurs campions

classificacions

Club arquers Montjuic organiza   l'edició de Futurs Campions amb una bona participació i serveic com a previa al campionat d'Espanya que s'organitza a Cambrils la propera setmana.

Els olesan mostren tot i l'inici de lliga, estar en un estat de forma correcte. Destacar en arc recurvat a Arnau Campderros que es proclama campió amb una brillant marca 550 punts a la distancia de 70/70 metres. Arnau es troba en una linea positiva i es un dels arquers amb un fur molt brillant de mantenir aquest linea de creixement esportiu. En categoria femenina Osmayri Rodriguez també guanya a la seva categoria cadet amb 323 punts a la distancies de 60/60 metres. En aquesta categoria destacar el debut d'Ingrid martín que assolia  209 punts i es situva al tercer lloc de la classificació. Altre destacat va ser  Francesc Campderrós en cadet masculí també aconseguia pujar al podi amb 322 punts i assolint la medalla de d'argent. A la categoria infantil Marc Altarriba es tercer  amb 460 punts a les distancies de 50/30 metres. També destacar el debut de Joel Amores, que en categoria benjamí es situa al tercer lloc amb una marca personal de 213 punts.  En arc compost Guillem Figueres dona mostra del seu potencial en aquesta modalitat i amb 577 punts aconseguia le primer lloc i la medalla d'or.

La propera setmana els olesans es desplaçen a Cambrils on es celebra el campionat d'Espanya de joves promeses menosr de 14 anys.


 


 

tornar